Gwarantujemy szybki serwis, fachową naprawę i rzetelną obsługę
Zapewniamy, że produkowane przez nasze Przedsiębiorstwo wyroby, spełniają obecne i przyszłe oczekiwania Klientów. Stałe doskonalenie Kadry, wyrobów oraz potencjału produkcyjnego ma na celu osiągnięcie pełnego zadowolenia naszych Klientów.
PPPM „Pomet” Wronki posiada od maja 1998 roku wdrożony System Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001.
Ochrony osobiste posiadają Certyfikaty CIOP-PIB na spełnianie wymagań i oznaczanie ich znakiem CE.
Wyroby objęte Dyrektywą niskonapięciową spełniają zasadnicze wymagania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i są oznaczane znakiem CE.
Na wszystkie wyroby (z części zamiennych tylko produkty identyfikowalne wg numeru) udzielamy 12-miesięcznej gwarancji na sprawne ich działanie. Wyjątkowo, ze względu na niską awaryjność, na reduktory udzielamy gwarancji 18-miesięcznej.
Do każdego wyrobu załączona jest karta gwarancyjna. Gwarantujemy bezpłatną naprawę sprzętu w przypadku wystąpienia wady w okresie gwarantowanym „Deklaracje Zgodności” zamieszczone są na naszej stronie w formacie PDF jako „pliki do pobrania”.
Na naprawy po terminie gwarancji i na regenerację udostępniamy serwis pogwarancyjny.
Udostępniamy części zamienne przedstawione w Katalogu „Pomet”.
Serwis Zakładowy „Pomet” udziela telefonicznie (i nie tylko) odpowiedzi na każdy zaistniały problem techniczny dotyczący naszego osprzętu.
Adres wysyłkowy:
P.P.P.M. „Pomet”
ul. Partyzantów 5,
64-510 Wronki
Przed wysłaniem produktu do reklamacji proszę skontaktować się z prowadzącym serwis lub działem handlowym w celu uzgodnienia środka transportu dla dokonania wysyłki.
Telefony: (67) 25 45 288 (serwis), (67) 25 40 473 (handlowy) lub (67) 25 45 280 (handlowy).